Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2011

o ένας λόγος ήταν αρκετός για να κοιμηθώ, αλλά όχι για να ξυπνήσω!

ΜΑΡΤΥΡΙΟ!!!!!! Υπάρχουν χιλιάδες λόγοι για να κοιμηθεί κανείς, γιατί πολύ απλά ΝΥΣΤΑΖΕΙ, ή γιατί είναι πολύ κουρασμένος, εμείς οι γυναίκες μπορούμε να κοιμηθούμε για να στρώσει το ήδη στρωμένο δέρμα μας (είναι αρκετός λόγος, believe me!) επίσης είναι μία πολύ καλή θεραπεία για βασανισμένα μυαλά (like mine η υπνοθεραπεία σώζει σε περιόδους στρες  και άγχους!), ευαίσθητες ψυχές κοιμούνται μόνο και μόνο για να ονειρευτούν, ένα χορταστικό και καλομαγειρέμενο γεύμα μπορεί να γίνει η αιτία ενός μικρού λήθαργου ή απλά και μόνο γιατί μας πήρε ο ύπνος από μόνος του χωρίς καν να του το ζητήσουμε, έτσι είναι ο Μορφέας πονηρός και σε πέρνει χωρίς να προλάβεις εσύ να τον πάρεις χαμπάρι.
Ας μου πει κάποιος 5 λόγους, μια καλή πεντάδα που θα γίνει η αφορμή να χαλάσω τον υπέροχο ύπνο μου τα πρωινά! Ναι εντάξει, γιατί πρέπει να πάω στην δουλειά θα είναι η πρώτη σκέψη αλλά για μένα δεν είναι λόγος, η δική μου πεντάδα αφύπνησης δεν θέλω να έχει μέσα την λέξη ΠΡΕΠΕΙ, όχι, αναγκαστικά δεν θέλω να σηκώνομαι από το μαλακό μου κρεβατάκι και το ζεστό μου πάπλωμα αλλά ούτε και να αφήνω στην μέση τα όνειρά μου που στον ξύπνιο μου δεν γίνονται με τίποτα! Επανάσταση του ύπνου Κυρίες και Κύριοι, κάποια στιγμή πρέπει να σταματήσουν τα φτιάχνουν ξυπνητήρια και να αφαίρεσουν την ρύθμιση της αφύπνισης από τα κινητά! Το λες τεμπελιά? Είναι και μ αρέσει!
Επειδή όμως έχω καλή διάθεση και ας ξύπνησα χωρίς ούτε έναν καλό λόγο, θα προσπαθήσω να φτιάξω μία πεντάδα που θα μ έκανε να σηκωθώ απ το κρεβάτι μου χοροπηδόντας. Λοιπόν:
  1. Εκδρομή-Ταξίδι-Διακοπές. Τάξε μου μία εκδρομούλα και ας σηκωθώ απ τα άγρια χαράματα! Ας είμαι η πρώτη που θα δει την πούλια και τον αυγερινό να ανταμώνουν! Το πιο πιθανό στην δική μου περίπτωση είναι να αρνηθώ ακόμα και το κρεβάτι μου, αφού όλη την νύχτα θα φτιάχνω βαλίτσα βάζοντας όλα τα άχρηστα πράγματα που εκείνη την στιγμή φαντάζουν άκρως χρήσιμα και απαραίτητα!
  2. Έχω απόψε ραντεβού (απόψε = πουρνό πουρνό). Υπάρχει κάποιος που αγαπάω πολύ περισσότερο από τον υπνάκο μου και είσαι εσύ. Ότι ώρα μου ζητήσεις να βρεθούμε εγώ δηλώνω παρούσα και με μεγάλη ευχαρίστηση. Δεν στο λέω βέβαια για να μην το εκμεταλευτείς και με βάζεις να σηκώνομαι απ τα χαράματα για να σε συναντήσω, αλλά αν τύχει κανένα πρωινό ραντεβουδάκι να είσαι σίγουρος ότι θα σηκώθω με μεγάλη χαρά και ανυπομονησία. Μην ξεχάσεις όμως να μου πάρεις και μία τυρόπιτα γιατί με τόσες ετοιμασίες που θα κάνω πρωί πρωί για να με βρεις στην τρίχα δεν θα έχω προλάβει να φάω πρωινό!
  3. Σαββατοκύριακο. Λατρεμένες μέρες οι μέρες χωρίς υποχρεώσεις. Σπουδαιότατος ο τρίτος λόγος μου αφού θα ξυπνήσω μετά από όσες ώρες ύπνου θέλω και που το σώμα και το μυαλό μου θεωρούν αρκετές. Και ως άπληστη γυνή θα κλέψω λιγουλάκι μένοντας στο κρεβάτι μου, φαρδιά πλατιά και ξύπνια μέχρι να βαρεθώ και να σηκωθώ να κάνω τον καφέ μου! Εκείνη η ώρα είναι που αγαπώ το πάπλωμα μου όσο τίποτα στον κόσμο και τυλίγομαι γύρω γύρω για να μην υπάρχει κανένα κενό μεταξύ μας που θα μ αναγκάσει να το αποχωριστώ. Πούπουλα χήνας? πάπιας? κότας? Δεν ξέρω πιο πτηνό μάδισαν για να το φτιάξουν αλλά κάπου εδώ πρέπει να το ευχαριστήσω για την προσφορά του και να του ζητήσω και μια μεγάλη συγνώμη για την ταλαιπωρία του. Να 'σαι καλά πουλί μου για όσα μου πρόσφερεις!
  4. Καλοκαιράκι Πρώινο Μπανάκι! Όση ώρα ύπνου και να χάσω θα την αναπληρώσω στην αγαπημένη μου ξαπλώστρα με την πετσέτα στην μούρη γιατί κ αυτός ο ήλιος βρε παιδί μου δεν σε αφήνει να ευχαριστηθείς ύπνο. Ας βαράνε οι ρακέτες, ας φωνάζουν τα σκασμένα με τα κουβαδάκια, ένα πεντάλεπτο θα το κλέψω και θα το χαρώ! Έτσι κ αλλιώς το καλοκαίρι δεν υπάρχει διάθεση για ύπνο, τα βράδια γεμίζουν με διασκέδαση και τα πρωινά με ήλιο, θάλασσα και βόλτες!
  5. Μπέρδεμα!!!!!!!! Σ αυτή την περίπτωση μπορείς να ξανακοιμηθείς μέσα σε τρία λεπτά! Υπάρχουν φορές που πετιόμαστε απ τον ύπνο μας, χάνοντας τον χρόνο. Άλλοτε ειναι Σάββατο και εμείς νομίζουμε ότι είναι εργάσιμη και σηκωνόμαστε έντρομοι να ετοιμαστούμε για την δουλειά, άλλοτε πέρνωντας την απογευματινή μας σιέστα μπερδεύουμε το πρωί με το βράδυ και ξυπνάμε νομίζοντας ότι έχουμε κοιμηθεί για ενα δωδεκάωρο ολόκληρο ενώ στην ουσία μόλις που τον πήραμε! Στον πέμπτο λόγο δεν κάνουμε εμείς το κουμάντο, αυτός σε βρίσκει και σε πανικοβάλει, αλλά μόλις συνειδητοποιήσεις πως δεν υπάρχει λόγος να ξυπνήσεις εκεί έρχετε μια χαρά, μια αγαλλίαση άλλο πράγμα, ανακουφίζεσαι. 
Τώρα που βρήκα τους 5 λόγους που με κάνουν να ξυπνάω με χαρά πρέπει την επόμενη φορά να αριθμήσω όλους τους λόγους που δεν είναι ικανοί να με σηκώσουν ούτε χιλιοστό απ το κρεβάτι μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου